68

Såå jag var inte i Kungälv igår, och som du ser, inte idag heller. Ska dit imorgon :P Ska faktiskt äta lunch med Yvonne, tro't eller ej, och sen ska jag till banken och sen ska jag och Jennifer då beställa tid på Little Bird Tattoos.

Idag har jag brevväxlat lite med en familj i England som vill ha mig som au pair....kul...!!! Men jag vet inte om jag vågar......! Sen vet jag inte ens om jag har råd! Ah det är mycket att begrunda, men i vilket fall, skulle jag nu kunna åka dit så vill jag ändå ha tagit körkortet först. De ville ju nämligen att jag skulle komma i slutet av Oktober, vilket iofs låter ganska rimligt om man ser till körkortet. Men åker jag då så får jag inte vara med på morsans present, och det vill jag ju...

Iallafall, jag brevväxlade med mamman i den familjen, och så gick jag och skulle lämna pengar till en granne för gruset, men det var ingen hemma, och så hämtade jag posten. Sen körde jag till Boströms och så handlade vi lite. På vägen hem åkte vi upp till stallet för mamma ville plocka slånbär. Jag klappade några hästar och blev helt jävla lerig på hela fötterna. Vi åkte iväg och stannade på ett till ställe där mamma sett slånbär, som hon då plockade. Sen så kom vi hem och nu sitter jag här och är hungrig. Hoppas vi kan börja med maten snart.

Förresten igår kom kusin-Frida på besök, det var totalt oväntat och väldigt trevligt! Hon hade tråkigt och tog en sväng med motorcykeln, och jag är glad att hon hamnade hos oss. Fick mailadressen till hennes chef, för hon sa att de antagligen behövde folk nästa år. Okej, det är nästa år, men med den här jobbtorkan tar man ju vara på allting.

Resten utav dagen ska jag......göra ingenting verkar det som. Kul. Vad ska jag lägga upp för bild idag då? Vi tar lite LERK! :D

Några hästar på Lilla Edets ridklubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0