5

Jag minns, Elin. Du vet vad han säger, "vi kan inte färdas bakåt i tiden, och det skulle bara vara ett steg tillbaka", även om jag vill, på ett sätt.... så vill jag verkligen inte på ett annat sätt...


Du och jag.... vi kan springa i himlen.... vi förlorar oss i musiken och går ner oss i träsk med spindelnät. Men en av oss lyckas alltid dra den andre lite högre upp, precis med huvudet ovanför ytan, precis så att vi hinner kippa efter luft. Du gör iallafall det med mig. Jag vill tro att jag gör detsamma för dig.



<3

Kommentarer
Postat av: elin

"vi kan inte färdas bakåt i tiden, och det skulle bara vara ett steg tillbaka"
Det är ju så sant...kanske måste jag tro på det, och börja leva i nuet för en gångs skull?
Aldrigt levt för andra tider, borde nog sluta med det...

Dina ord...berör så...

2008-05-02 @ 15:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0