55

Jag har blivit seglad mitt ut på det djupaste hav, och blir nu lämnad att klara mig själv.

Har jag någon flytväst? Jag vet inte riktigt....
Siktar jag land? Svårt att se....
Vattnet är kallt....och svårt att simma i....
Kanske finns där en annan båt....svårt att se.... Dimman omfamnar allt i sin mjuka, tunga mantel....
Någonting stryker förbi mitt ben....härunder finns ett annat liv....ett med monster och grottor....
Finns det en röst....som säger att allt kommer bli bra? Om den fanns så har den tystnat.


Väntar någon på mig om jag kommer iland?
Kommer jag någonsin komma hem?
Kommer någon att skriva min historia om detta blir min död?

Kommentarer
Postat av: elin

du kan prata med mig..................

2008-12-09 @ 13:42:39
Postat av: Lisa

Sv: Haha, ja det kan jag väl göra. :) Säg till när du sett/läst den bara. ;)

2008-12-21 @ 16:31:49
URL: http://donnerlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0