34

Faaan jag har bränt mig.... var i kungälv (rollsbo) idag och gjorde Pjp-test på resursförmedlingen för äldreomsorgen... hon skall ringa mig imorgon och berätta hur det gick..
Efter att jag varit och gjort testerna träffade jag Jennifer i kungälv och så gick vi till Bosses trafikskola och anmälde oss. Sen så mötte vi upp Otter och så cyklade vi tre på en cykel till utomhussimbadet i skarpenor. Vi satt mest där och tjötade, Jennifer ville prata med sina kompisar som jobbade där, men de var jävligt upptagna hela tiden, så vi satt mest där. Vi fick komma in gratis, fick gratis kaffe och en gratis pizza-bit^^ soft. Sen halv två drog Otter för han skulle te gbg och träffa en kompis. Jag och Jennifer såg hemska saker.... gamla kvinnors behåring som stack ut alldeles för mycket överallt. Fy fan. Fast vi såg något trevligt också. Vi såg therese:) och hennes son. Det var gulligt.
Tio över två cyklade vi till busstationen så åkte jag hem. Och när jag kom hem såg jag att jag hade bränt mig som fan.


Imorgon skall jag dela ut metros sommartidning i marstrand. På fredag också. Och fan, jag som trodde Locktorp var på fredag, jag hade till och med "bokat" jennifer att hon skulle med mig dit, men så var det på lördag! Då kan jag ju inte gå. Då skall jag sova hos pappa. Fast innan det skall jag till en av mina kusiners konfirmation i mölnlycke. Sen hämtar jag och pappa syrran från hennes jobb i frölunda.
Jag får ändå åka till gbg på fredag e-m och hämta min sprit + sminkväska.

Så ser resten av min vecka ut. Sen får jag väl se om jag får jobbet på äldreomsorgen, isf kanske jag börjar nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0