35

Winnerbäck på slottskogsvallen igår<3 out-fucking-standing! Och Miss Li är fan bra ju..... måste lägga in en länk till hennes myspace bara för det, för hon va grym: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=77660425

Men Maia Hirasawa var väl lite.....hm.... konstig....lite oförskämd sådär.... Cissi och Nour däremot:D underbara.
Men Lasse var bäst<3
_________________________________________________________________________________________________

Inget jobb.....det funkade inte med tiderna.....och inget bokenäs över helgen.... jag kommer inte kunna göra nånting utan jobb! Jag ville se Frida Öhrn på bohus fästning den 30/7 men jag har typ 60:- på mitt konto.......och 0:- i plånboken....faaaaaaaaanförallt.



ba-ba-bara-bapababa..............

Kommentarer
Postat av: Anna / Annchen

Jag vet inte exakt vad det är jag har nu, det visste inte doktorn, men höll med om att tryck-urticaria var väldigt möjligt. Allergitabletterna hjälper iaf. Man kan typ skriva på mig också, vilket en gammal pojkvän tyckte att han kunde demonstrera för andra utan att fråga mig. Jag hade köld-urticaria förut, och fick nässelutslag av kyla... trodde jag skulle dö första gången, när jag fick utslag över hela kroppen efter att ha badat, och inte visste vad det var för nåt. Hade det nåt år eller två, sen försvann det. Men nu detta sen några år tillbaka. Vissa får tydligen äta allergitabletter hela livet, men jag håller tummarna för att det går över.



Tack för namnet på det, fick jag lite att googla över nu... Vad gör du för att underlätta det hela?

2008-07-18 @ 14:51:06
URL: http://naktergalning.blogg.se/
Postat av: Anna / Annchen

Nu har jag förstått att det inte kan vara tryck-urticaria... det måste vara kronisk dermo... shit, hur ska jag lära mig det ordet?? ...för mig också.

2008-07-18 @ 15:03:51
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0