20

Äntligen. Imorgon är det slut. Jag fixade till slut MVG i slutbetyg i samhäll och engelska, fy faaaannnn va skönt!!!!



Det känns som att en grym börda lyfts från mina axlar nu. Nu när skolan är slut för några månader. Dock ångest över att jag fortfarande inte har sommarjobb. Och lite halv-splittrad över att vara utan Y. så länge. Men inte alls lika mycket som sist. Jag kanske äntligen börjar bli starkare?



Det vore banne mig på tiden, och är det så så skall jag vara evigt tacksam.

_________________________________________________________________________________________________


I don't feel good
when I'm fucking around.
And I don't ride there
when I'm stuck in the ground.
So don't teach me a lesson
'cause I've already learned.
Yeah the sun will be shining
and my children will burn.

The heart beats in its cage.

I don't want what you want.
I don't feel what you feel.
See I'm stuck in a city
when I belong in a field.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0