22

Jag var aldrig på utgångspunkten. Orkar inte förklara, men jag var inte där i alla fall.


Klockan är nu halv fyra, och idag har jag:

*Duschat
*Rökt i blåsten
*Pussat på katterna (inte Mañana, han har inte varit hemma än)
*Ätit klyftpotatis och köttbullar. Det var gott. Jag orkade inte allt. Lite är fortfarande kvar på tallriken bredvid mig.
*Svurit en massa.
*Spelat piano.
*Kollat min inbox typ 10000 ggr.
*Kollat när mamma slutar jobbet idag.
*Lagt in min tvätt.
*Lyssnat på 50 cent, Shakira & Beyoncé och M.I.A.
*Tittat på roliga bilder på www.icanhascheezburger.com

Det var nog ungefär det hela. Det var ändå en del.....jag som trodde jag knappt gjort nånting idag...

Undrar varför jag skriver de här bloggen egentligen.. Det är ju ingen som läser den ändå.... :P Whatever:) Jag tkr det är kul i alla fall. Kanske lite update senare.

xo xo
_______________________________________________________________________________________________

Jahaaa så nu ringde Maria Heidenfors mig...för ngr minuter sen.... Det var ju ganska pinsamt.. I alla fall så fick jag en ny tid, på måndag klockan två.. Mm...


Jag fattar inte vart fan morsan håller hus.... det stod ju på hennes schema att hon slutar klockan två.... Och nu är klockan liksom snart kvart över fyra.... Det tar inte över två timmar att köra från ström till hit.. Hm.

Och E. Vad hände med läxan, hm? Det är nog bra för dig att göra den läxan ändå....annars skulle jag inte be dig om den...

There's pretty much going on now. There's also something that feels so wrong....and I can't put my finger on what.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0