23

Fy fan i helvete vad jag är röksugen!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är ciggbrist och pengabrist. Men vad bra då att jag har vattenpipan. Men vad bra då att jag inte ens kan använda den. Just nu. AAAAAAAARRRRGGHH!!!!! JAG VET INTE VAD JAG SKALL TA MIG TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag viiiiiiiiiiill åååhåhåhååå jag viiill gå ut å röka vattenpipa....



Och jag ville faktiskt följa med alla dem till Smögen över midsommar, men 600 spänn per skalle - NO WAY. Jag är liksom pank nog som det är redan. Helt jävla pank är jag. Jag hade kanske kunnat låna av mamma om det hade kostat typ 200 eller så, men fan inte 600, aaaaaallllllllldddddddrrrrrriiiiiggggg.




Nu när det blivit lite senare på dagen kan jag ju berätta vad jag gjort ist. (Fast det blir inte i ordning nu då..) :

*Duschat
*Rökt i blåsten
*Pussat på katterna (inte Mañana, han har inte varit hemma än)
*Ätit klyftpotatis och köttbullar. Det var gott. Jag orkade inte allt.
*Svurit en massa.
*Spelat piano.
*Kollat min inbox typ 10000 ggr.
*Kollat när mamma slutar jobbet idag.
*Lagt in min tvätt.
*Lyssnat på 50 cent, Shakira & Beyoncé, M.I.A, Lars Winnerbäck, Dancin Knuckles, nån tysk techno, The Shins, Yael Nami, Lazee, Ling0n, Kate Nash, Dan Viktor, Kimya Dawson, Oh Laura, Belle & Sebastian, Youngbloodz, Ingrid Michaelson, Amy McDonald, Caesars Palace, Gogol Bordello, José Gonzáles och Anna Nalick.
*Tittat på roliga bilder på www.icanhascheezburger.com
*Blivit uppringd av: Sandra, Malin, Maria Heidenfors.
*Fått sms av: Stina, Sandra, Malin.
*Skickat sms till: Stina, Sandra.
*Gått och mött Sandra på Nygårdsvägen med ett svart paraply med bilder av astmamediciner på insidan.
*Legat i min säng med Sandra.
*Tittat på min skojjiga vägg med Sandra.
*Hängt upp en gullig bild på Hovde på min skojjiga vägg.
*Tittat på tv med Sandra (vi tittade på AFV, Alla vi barn i Bullerbyn, Joey och nåt kriminal-program....)
*Ätit nån vegetarisk "biff" med potatis och rödvinssås. Det var helt okej.
*Gjort en ful efterrätt bara till mig själv. (Jordgubbar med vaniljsås, kokos, hallonvinäger och lime). Det var helt okej.
*Lagt upp ett par bilder på facebook.
*Läst på tjuvlyssnat.se
*Pratat med Malin på msn.
*Skrivit blogg.
*Kollat på Dr. Phil.
*Diskat 100000000 saker.


Och jag kan inte ens kolla på tv, för att min syrra sitter och tittar på fotbollen, MIN SYRRA??!!! Jag menar, om inte JAG pallar fotbollen så borde ju verkligen inte hon göra det, men hon sitter där och tittar, helt jävla frivilligt.... Fast å andra sidan, jag pallar inte jävla Eurovision heller, och det är ju hon helt besatt av.... Så vi är väl inte riktigt som vi tror....


MEN ORKAAAAAAHHH!!!!!!!


_______________________________________________________________________________________________

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=129705573

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0