25

Okej, så jag kunde typ inte sova inatt. Jag gick och la mig typ runt ett, efter att ha kollat på en aaassskaaasss film om nån jävla människa i Las Vegas som hade skitotur och sen träffade han en brud som var köpt för att få honom att bli kär i henne, då vänder oturen och blir tur, och bruden blir kär på riktigt. IALLAFALL. Jag gick och la mig. Och jag kunde inte sova. Eller först då, så kom Humlan och Tösa (mor och dotter katterna, som hatar varandra). Humlan la sig på min högra sida emot väggen, och Tösa la sig på min vänstra sida. Mot.....luften..... Jag skrev lite i min bok och koncentrerade mig sedan på att få de två att slappna av, vilket de sällan kan i varandras sällskap. Så kanske runt halv två eller nåt så släckte jag lampan. Det gick tamefan inte att fucking sova! Runt halv tre gick jag ner på toa. Runt tre skickade jag ett onödigt sms till Y. Runt halv fyra gick jag ner på toa igen (ofattbart att man kan samla så mkt urin i blåsan på EN TIMMA så att det är nödvändigt att gå på toa igen...), på vägen upp stannade jag vid skafferiet och tog med mig mina Pringles upp på rummet. Jag åt typ tre såna, släckte, blundade i ca tio sekunder, tände och rotade sedan fram massa gamla skolgrejer. Det var SO, svenska, engelska, NO-böcker (anteckningsböcker) från högstadiet. Det var gamla svenskagrejer från ettan (gymnasiet). Jisses:P Sen när jag hade kollat klart på det så var klockan typ runt....ja..halv sex, sex nånting... Försökte sova igen..... Jag tror jag somnade runt åtta. För jag kollade liksom på klockan lite då och då hela tiden. Kvart över sex. Fem över halv sju. Fem i sju. Fem över sju. Tjugo över sju. Halv åtta. Kvart i åtta. Sen kollade jag inte mer...

Och jag drömde dem mest skruvade drömmen. Jag dömde att jag hånglade med Sandra, och jag gillade det INTE. Det var bland det värsta jag varit med om.... Knäppt. Och sen drömde jag nån jävla skit om att jag gick på Gustav Adolfs torg, fast det såg lite annorlunda ut, och jag gick med en stor fet jävla pappersrulle som jag spelade trumpet i. Och sen gick jag på fest och skadade foten, och var på nån slags "marknad" fast ist för varor så erbjöds det bara tjänster, typ massage, tatueringar, akupunktur, piercings osv. osv.

Sen väckte mamma och Humlan mig samtidigt klockan två typ, dvs för ca 35 min sen. Nu ska jag ta min morroncigg. Kanske lite update senare.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0