26

Jag skriver kort om dagen, sen ska jag ta en cigg och lägga mig.

Bea hade sovit över så vi vaknade imorse runt 11 nånting.. Vi skulle ta 13-bussen, hon skulle hem till gbg och jag skulle till utgångspunkten, kungälv. Vi åt frukost (eller Bea åt frukost, jag drack o'boy), gjorde i ordning oss, blev skjutsade till Göta så att jag kunde köpa cigg för 50-lappen jag lånat av Bea (nu är jag skyldig henne 250:- som hon ska få på onsdag, när underhållet kommer). Jag köpte mina cigg, rökte en, vi gick på bussen, jag gav Bea ngr cigg. Sen satt vi mest. Vi var aströtta båda två.
 Bussen var förresten sen så jag missade 403:an i älvängen, så jag fick ta Lilan till nödinge och ta 403:an därifrån. Lyssnade på musik hela vägen. I bohus så var bussen nära på att inte starta, men det gjorde den sen som tur. Det var naturligtvis skitkallt i kungälv, vilket inte var förvånande eftersom att vädret alltid ska fucka sig där.
 Jag gick till utgångspunkten och det gick förånansvärt bra där. Maria frågade sedan jobbcoachen där, Kent, om han hade tid med mig en stund. Det hade han, och han hjälpte mig lite. Jag sökte två jobb, och så gav han mig massa annonser som jag ska söka.
 Sen åkte jag hem, 401:an från kungälv var tio min sen, vilket gjorde att 403:an i bohus också blev så sen, plus ännu senare eftersom att det var världens köer på 45:an. Jag missade Lilan i nödinge, vilket ledde till att jag missade 600:an i älvängen, så jag bad min syster att komma och hämta mig där. Det gjorde hon, men hon var så fruktansvärt långsam så hon kom samtidigt som nästa 600. Det var irriterande.
 Sen kom jag hem, åt, kollade på tv, satt lite vid datorn, rökte....senare (ganska så nyss) "bakade" jag kokostoppar. Och nu sitter jag här.

GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0