28

Jag sitter och tittar på Alice i underlandet nu...det var längesen..

Fredag: Jag skall med Maarit, Ola, Magnus, Sandra och några fler ut. Det skall bli roligt. Fast jag vill egentligen inte lägga ut pengar.....
Lördag: Jag, Pedersen, Malin och kanske Sandra skall nog på Björn Rosenström....då kommer det också gå pengar.......hmm....hoppas jag hör ifrån ngt av jobben jag sökt snart...
Söndag: Jag och syrran skall till pappa....äta middag bara....

Nästa måndag (5/6?): Jag skall träffa Maria Heidenfors igen.... Jag gillar faktiskt henne lite mer och mer...hon verkar helt okej faktiskt..


Rastlös....... jagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflyttajagvillflytta!!!!!!!


Förresten, jag åkte ju till Gbg idag, skulle ge Bea hennes pengar, och precis innan bussen svängde in till terminalen så ttttrrrrroooorrrr jag att jag såg min lilla kusin Julia.....med en kompis.. Hon hade på sig en gul tröja/jacka-grej... Det var lite kul:) Synd att jag inte kunde säga hej till henne..

Det var dagens update. Nu skall jag röka, kolla klart på Alice om jag orkar, plocka undan på bordet, borsta tänderna och sooooovaaaaa!!!!!

Pusseli (K)<3


Ps. Mamma snarkar så hon nästan väcker sig själv, och jag saknar människor.....framförallt 5 st...som e:
E.
S.
S.
J.
Y.

Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0