31

Fan!!! :D Igår så missade jag ett samtal som egentligen hade dolt nr, men de lämnade mobilsvar så då såg jag att det var ett 0303-nr (Ale eller Kungälv. Trodde det skulle vara Ale eftersom det var 6-siffrigt, men det var Kungälv ändå). Ja, så missade jag ju det, och jag kunde inte ringa upp för jag har inga pengar på mobilen och det går inte att prata i våran telefon för det är nån kabel i telefonledningarna som måste bytas ut, så det knastrar och sprakar som fan. Iaf då så gick jag ner till kaprifolkött för att posta en jobbansökan som var till habiliteringspersonal i Lilla Edet/Lödöse, och på väg därifrån så skickade jag sms till Sandra och frågade om hon var hemma, men det var hon inte. Hon ringde upp mig och hon var på väg hem, skulle precis gå in på sin grusväg, och jag bah "JAAAAAH!!! FÅR JAG KOMMA TE DEJ? FÅR JAG LÅNA DIN TELEFOOOON??" Det fick jag som tur, så jag gick dit och ringde nr:et som de lämnat på mobilsvaret, och det var från Kungälvs kommun. Jag tänkte att det måste ju vara antingen storköket eller äldreboendet i Kungälv som jag sökt, och jag hoppades faktiskt att det skulle vara äldreboendet hellre än storköket. Iaf då så ringde jag, men det var försent (klockan var väl vid fem typ, och de hade ringt mig runt två-tre någon gång). Tele.svararen sa att hon skulle vara tillbaka nästa dag kl. sju, så jag lämnade namn och nr och tänkte att jag ska ringa idag då.

Ringde förut och det var från äldreomsorgen!!!! Yeeeees!!! Och hon frågade hur längde jag kunde jobba, så sa jag att jag kunde ända tills skolan börjar, dvs till mitten av augusti någon gång. Så frågade hon efter referenser, antingen från Scandic eller ngn lärare, och jag har ju inte bett om referenser från Scandic, mitt pucko, så hon fick Görans nr, för han har jag ju ändå frågat om jag får använda som referens..... och sen skall hon ringa mig under dagen..... hoppas det blir bra nu.....................
_______________________________________________________________________________________________

Och sen ikväll skall jag ut med Sandra och Maarit och alla de, roligt roligt:D Och imorgon skall jag ut med Otter och kanske Linda, roligt roligt:D Jag skippar Rosenström med Lödöse-människorna.... det låter tråkigt....


Och jag skall inte ha 6 med ngn. Att hålla på och pussas kan jag ju, det är ju görmysigt, men inget 6. Det vill jag inteinteinte.
_______________________________________________________________________________________________


DET NÄRMAR SIG. WINNERBÄCK DEN 11/7 PÅ SLOTTSKOGSVALLEN<3<3<3
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0