32

Hon ringde mig från Kungälv nu för en timma sen typ. Konstigt att jag inte lägger på minnet vad fan hon hette...det kan ju vara lite klokt... Katrin....Katarina? Nåt sånt.... IAF. Jag skall träffa henne på onsdag klockan tio och göra ngt slags personlighetstest, och ngt test om logiskt tänkande. Bultgatan 40, Rollsbo hus på Rollsbo industriområde....4:e våningen korridoren till höger....det skulle vara en skylt där som jag tror det skulle stå....resursförmedlingen(?) på.. Hoppas att jag får det! Jag ser faktiskt fram emot det. Det är inte likt mig.... vad händer? Hehehehe.....:D


Kom och dansa med mig, jag har ingenting kvar.
Kom och byt din tid med en ensam dåre som aldrig blir klar.


Gud E. När kommer du hem? Är du redan hemma? Jag tror jag skall ringa dig senare idag.


Pengar är fan allt. Varför har jag ingen? Ingen som ser det vackra i samma saker som jag. Ingen som finner lugn i samma saker som jag. Ingen som vill samma saker som jag. Ingen som vill fly. E. finns. Men hon är upptagen med sitt. Och jag förstår henne. Men jag kan inte själv.
We should be out of reach all the time

Come here darling, show me we rhyme
Come hold my hand, yes I´m blind
I need every moment with you, safe.


Så faller löv, så faller längtan
och bryter ned, och de blir bara fler.
Det här är en klagosång
fylld av förväntan.
Våran nolltolerans
leder ingenstans.

Nu ska jag droppa lite låt-tips, musik som får en att överleva:
              Låt                                                                        Band/Artist
  • Sideways                                                    Let's Go Sailing
  • Those Dancing Days Are Gone                      Carla Bruni
  • Från vinst till förlust                                                Aguson
  • Mr. Johnsons klagosång                                       Aguson
  • Farväl Jupiter                                         Lars Winnerbäck
  • Keep Breathing                                      Ingrid Michaelson
  • What Can I Say                                               Brandi Carlile
  • I'll Kill Her                                                                        SoKo
  • A-Punk                                                    Vampire Weekend
  • Cape Cod Kwassa Kwassa               Vampire Weekend
  • Fascination                                                            Alphabeat
  • Oroshjärta                                       Tomas Andersson Wij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0