13

Nu när jag förstår vad det är de vill, hur ska jag kunna uttrycka min ovilja att göra det? När jag själv inte ens förstår hur jag kan känna så.


Och jag blir så trött på mig själv. Så besviken. Så arg.
H u r  i  h e l v e t e  k a n  d e t  k o m m a  s i g  a t t  j a g  a l d r i g  l ä r  m i g ?
Jag har liksom gjort det där misstaget e-t-t a-n-t-a-l g-å-n-g-e-r f-ö-r-u-t. Att berätta massa dumma saker till vänner på fyllan. Saker som jag verkligen inte vill dela med dem. Jag gjorde det med Jennifer. Jag gjorde det med Malin. Nu har jag även gjort det med Bea. Gode gud, låt henne inte minnas. Och det värsta är att hon sa att hon redan visste. Att hon hade sett ett meddelande på min mobil, FÖR LÄNGESEN. Hon har gått runt och vetat...så länge.... Gud jag kan ju bara dö.



Jag vill verkligen bara gräva ner mig i ett litet jävla hål, rulla ihop mig till en liten jävla boll i en jävla filt och bara fucking försvinna från denna jävla jord.


Jag gjorde ju också bort mig på andra sätt igår... Jag sög av en kille...som hette nåt...typ Alex Karl eller Karl Alex.... Sen så kändes det som att jag blev kär i A., och det kändes nästan som att han var kär i mig också, så jaa, då sög jag av honom också. Smart. Det enda positiva med det är att han var riktigt gullig mot mig hela den kvällen och ville att vi skulle prata mer, typ på msn och så, och kanske träffas nån gång. Fast sen sa han "vi kanske ses nån gång". Kändes mindre bra. Men sen höll han om mig och bad mig att inte gå hem, att stanna "för min skull?" Kändes betydligt bättre.
Och han den där M. också....han pratade med mig en stund och försökte få mig att åka hem till honom....jag ville inte det.... sen satt vi vid samma bord, och så skickar han ett sms: "så sex är inget att tänka på då?" Jag menar gud. Hur pinsam får ngn bli. Jag svarade inte på det. Och senare när jag var på väg hem skickade han ett till sms: "varför följde du inte med för?" Snälla??! Kåta äckel-jävel. Svarade inte på det heller.



Jag ...... klarar ..... inte ....... dethär .....fan. Det är måndag imorgon. Jag ska till M. igen, eftersom förra "mötet" (som varade i ca 10 min) blev så misslyckat. Jag tror att Y. ska följa med...fast jag vet inte....

Det är snart sommarlov... Det är tjatigt att vara på rymmen jämt, det är så mycket man borde klarat av vid det här laget, och bestämt.

Kommentarer
Postat av: elin

å simone...

2008-05-19 @ 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0