14

"Rune såg på mig med en plötslig sårbarhet som om det inte riktigt varit meningen att jag skulle förstå att det handlade om honom själv och om hur han sprängdes av trycket i en värld, där ingen hjälp stod att finna. Det var ofta så. Om jag förstod för mycket och uttryckte det i ord som berörde honom, retirerade han snabbt och gömde sig bakom nya symboler, men om jag inte förstod var han missbelåten med det och såg till att kasta ut några fler ledtrådar, så att jag i alla fall skulle komma honom på spåren och uttala de ord som på samma gång skrämde och befriade." - Ur boken Äppelblom och ruiner, av Marianne Ahrne.


____________________________________________________________________________________________

Otter ☆ skickat 2008-05-22 21:45:
aja men kan ta ett skämt du bara för du är sjuk ok men bara för denna gången .
..Simone.. säger:
:D(L)
Otter ☆ United   säger:
- Jag tror att jag svalde ett flygplan!
- Ett flygplan?
- Ja, jag vet inte vad som flög i mig!


Älskar dig vännen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm..undra vad det är för bok..

2008-05-24 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0