15

Nu tänkte jag lägga upp ngr bilder då, för första gången på bloggen..... :)



"Path to happiness"

Den här bilden vill jag egentligen bara ha med för att den är så söt. Jag och Stefanie är inte direkt världens närmsta kompisar, men hon är skön:) Synd bara att man ser min bh...

Den här bilden ville jag egentligen bara ha med för att den är så söt, inte för att jag och hon är jättenära kompisar. Men hon är skön:) Synd bara att man ser min bh....

_______________________________________________________________________________________________

Varför ska jag bli sjuk så ofta för?........! It sucks.....really...
_______________________________________________________________________________________________

2 juni...... M.a.o. nästnästa måndag..... Utgångspunkten.... Ngn Maria..

Gode Gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0