7

Idag vaknade jag av att en katt spydde på mitt rum. Igen.


Jag vill ha sommar och högt gräs. <3 Jag vill ha pengar och Nya Zeeland. <3 Jag vill ha ifred och kärlek. <3 Jag vill ha te och mörker. <3 Jag vill ha cigaretter och Göteborg. <3 Jag vill ha lägenhet, kaffe och köksprat med Gustav. <3 Jag vill ha alkohol och hög musik. <3 Jag vill ha pussar och kramar. <3 Jag vill ha sol och bad. <3 Jag vill ha lycka och belåtenhet. <3 Jag vill ha kyliga höstpromenader och Elin. <3 Jag vill ha varma vårvandringar och Sandra. <3 Jag vill ha upptäcktsfärd och picknick. <3 Jag vill ha vitsippor och blåsippor. <3 Jag vill ha brännheta kroppar och vattenslangen på studsmattan. <3 Jag vill ha rulla runt och lalla omkring. <3 Jag vill ha grill-mat och Malin. <3 Jag vill ha rökelser och Julia. <3 Jag vill ha massage och massageolja. <3 Jag vill ha stearinljus och stjärnor. <3 Jag vill ha kina-mat och Stina. <3 Jag vill ha pizza och Sara. <3 Jag vill ha Lasse på slottsskogsvallen MED ELIN. <3 Jag vill ha plaskande fötter i älven och solsken med kyliga vindar. <3 Jag vill ha kiknande skratt och yoghurt med Bea. <3 Jag vill ha pistol och kulor. <3 Jag vill ha mod och "jag-bryr-mig-inte-längre". <3 Jag vill ha ensam-färder på bussen och iPoden. <3 Jag vill ha ensam-färder om natten på Nygårdsvägen och stjärnfall. <3 Jag vill ha en mun som kan prata och ett hjärta som vill. <3 Jag vill ha "bortbortbort" och aldrig återvända. <3 Jag vill ha möjligheten att kunna skrika "LÄMNA MIG IFRED!" och jag vill att de stannar. <3

Kommentarer
Postat av: elin

Simone, jag vill också slottskogsvallen med dig!
Och Simone, du kommer uppleva så ycket av allt det där du drömmer om, håll fast vid drömmarna, och tro på att de kan föverkligas. Kanske kommer du aldrig stå med en pistol med kulor...kanske kan du aldrig skrika lämna mig ifred...men du kan tro på att allt är möjligt, du kan kämpa för drömmar. Lova mig att inte glömma bort drömmarna...

kram

2008-05-02 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0