76

Ja, jag är hård som stål när jag fått i mig alkohol. Outhärdlig,
promiskuös.
När jag fått ragg eller däng vinglar jag hem till min säng där jag är lika
makalös.
Sen blir jag ömklig och mjuk, patetiskt fyllesjuk och gnäller fram en
och annan tår.
Jag kryper upp hos dig, som viskar "det är okej." och kysser mitt
smutsiga hår.

No I don't feel good when I'm fucking around.
And I don't ride there when I'm stuck in the ground.
So don't teach me a lesson
'cause I've already learned.
Yes, the sun will me shining
and my children will burn.

The heart beats in its cage.

I don't want what you want
I don't feel what you feel.
See, I'm stuck in a city
when I belong in a field.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0