69

Hej blogg. Nu har jag ätit lunch med Y, jag har beställt tid på Little Bird Tattoos med Räkan (6:e oktober smäller det!), och jag har .....gjort förmodligen allt det jag skrev i det förra inlägget, bara att jag inte gjort något utav det på någon av de dagarna jag först tänkte. Jag har haft ett par virriga veckor det sista.

Just för stunden sitter jag och lyssnar på Disneylåtar (En värld full av liv just nu), suger på en halstablett och luktar på maten som lagas i rummet intill. Jag håller nog på att bli sjuk. Säkert svininfluensan, det är väl min vanliga tur. Dör säkert av den också till råga på allt ;P

Vad ska jag skriva? Jag hade halkan i fredags (förrgår). PAIFNSOÖDGOHJ vilken tid det tog dit och hem!!!! Sanslöst! Först en timma till Kungälv, sedan tre timmar till halkbanan, tre timmar till stan och en timma hem..... Bussbussbussbussbussbussbussbuss typ. Hade en skoningslös röv-värk kan jag lova. När jag väl kom hem så dog jag. Tommy ville dricka, det ville jag med men jag var alltså heeelt oförmögen till det. Hade förmodligen inte kunnat svälja någonting om jag ens hade försökt. Tur att jag inte försökte då, det hade varit alkoholmissbruk.

På lördag ville Tommy dricka igen, men jag kände mig inte riktigt social.....jag var liksom nedgrävd bland soffkuddarna.....så jag "irognerade" honom.


Jag lägger upp massa bilder istället....och låter dem tala för sig själva.....en bild säge ju trots allt mer än tusen ord, så varför slösa på dem?


Min bäbis! Så sött att jag kom in i syrrans rum och så ligger hon bara sådär med snöret.

<-- Bussresor utan musik är INTE okej!

<-- Fick ett budskap på Nisse-terminalen för ett par dagar sedan....

<-- Det blev cafébesök på Västra gatan med Räkan efter besöket på Little Bird Tattoos.

<-- Hemåtvandring på Nygårdsvägen...där har man gått några gånger...

<-- Höstmorgon på altanen.

<-- Och där hade vi Mañana på morgonjakt..

<-- Så vacker är jag när jag sover....syster fotar i smyg...

<-- Övningskörning.....

Uppenbarligen var jag ändå tvungen att kommentera bilderna....men det kan ju vara kul att veta vad man tittar på :P Och imorgon är min sista tid hos Maria som jag inte tänker gå på. Hejhopp.

Ge mig körkort, 6:e okt och ivägivägiväg nu!

Mjep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0