72

Min sista körlektion innan proven är imorgon, om jag inte lyckas få till det så bra att jag kan sno åt mig några nästa vecka, vilket jag innerligen hoppas.... sitter och är nervös för dessa fruktade prov....

Ja, ni kan ju se själva vad jag kladdat ihop:



Nu måste jag ta en cigg och lägga mig.

"'Oj nu...tryckte du upp ett finger i min rumpa....jamen jag gillar sånt, jaa det tycker jag är SKÖNT när mina BAJSREFLEXER FÅR PANIK, jag gillar det!'" 
"'- Låt mig presentera huvudrätten, skulle man kunna säga........: KUKEEEEEEN!!! Aa vesst....så vänder du dig om bara så kommer kuken snart ska vi se...du kommer inte veta när den kommer, jag kommer överraska dig...'
'- Jaha så du ska överraska mig, men vad spännande, amen då håller jag i hatten så länge då.'"

- Nour El-Refai = A-S-G.


Alohomora....shickabloink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0