81

Jag hade det helt klart, hösten var planerad, augusti till november praktik på Höjdpunkten. Så kom ett brev på posten idag.

"Vi har fått svar på vår kommunicering med Kommunalarbetarförbundet ang din praktik på Höjdens Förskola." (Höjdens.... fel.)
"De uppgifter som framkommit gör att vi i dagsläget inte kan bevilja dig någon praktik hos denna arbetsgivare."

Som ett slag i magen. Som att någon släppte en stor jävla sten rakt på mig. Blir helt nerdeppad när jag tänker på det. För det allra första: Neeeeej!!!!! Hur ska jag klara mig utan dessa underbara människor och barn som jag knutit sådana band med? De kommer fråga efter mig, jag saknar dem redan efter bara två veckor utan dem. För det andra: Vad fan ska jag göra nu?


Golvad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0